Najczęściej zadawane pytania – F.A.Q.
Pytania przed podpisaniem umowy
Aby uzyskać więcej informacji odnośnie danej lokalizacji – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (62 590 30 30*).
* – opłata zgodna z cennikiem operatora sieci.
Ułożenie nowego okablowania ma na celu zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonej usługi.
W celu podłączenia nowego urządzenia, należy:
* uruchomić nowy komputer;
* podłączyć komputer do istniejącej sieci za pomocą kabla sieciowego (ethernet), lub sieci bezprzewodowej (wi-fi);
Instalacja nowego komputera nie wymaga żadnych operacji ze strony operatora.
Pytania o Umowę i płatności
Informacja o miesięcznej kwocie abonamentu znajduje się na drugiej stronie umowy w tabeli Wykaz Świadczonych Usług, gdzie dokładna informacja:
- dla umów na czas nieokreślony widnieje przy wierszu „Standardowa wysokość miesięcznej opłaty abonamentowej”,
- dla umów na czas określony widnieje przy wierszu „Harmonogram płatności miesięcznej opłaty abonamentowej podczas obowiązywania umowy na czas określony”.
Numer rachunku bankowego przydzielany jest indywidualnie dla każdego klienta. Można go sprawdzić na każdej fakturze, lub logując się do Wirtualnego Biura Obsługi Klienta (bok.multitk.pl), bądź dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta (62 590 30 30).
Pytania Techniczne
W takim wypadku sprawdź, czy wszystkie ustawienia sieci oraz protokołu TCP/IP są ustawione prawidłowo. Przyczyną problemów często mogą być również nieprawidłowo skonfigurowane programy zabezpieczające (zwłaszcza firewall) które mogą blokować dostęp do sieci.