W Strefie Klienta można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z funkcjonowaniem usług multiTK oraz dostarczanym przez naszą firmę sprzętem. Zachęcamy do skorzystania ze wskazówek oraz instrukcji zawartych w tym miejscu.
Wierzymy, że nasze porady okażą się przydatne i pomogą w rozwiązaniu ewentualnych problemów czy też wyjaśnieniu nieścisłości. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z konsultantami.
Pytania przed podpisaniem umowy
Aby uzyskać więcej informacji odnośnie danej lokalizacji – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (62 590 30 30*).
* – opłata zgodna z cennikiem operatora sieci.
Ułożenie nowego okablowania ma na celu zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonej usługi.
W celu podłączenia nowego urządzenia, należy:
* uruchomić nowy komputer;
* podłączyć komputer do istniejącej sieci za pomocą kabla sieciowego (ethernet), lub sieci bezprzewodowej (wi-fi);
Instalacja nowego komputera nie wymaga żadnych operacji ze strony operatora.
Pytania Techniczne
W takim wypadku sprawdź, czy wszystkie ustawienia sieci oraz protokołu TCP/IP są ustawione prawidłowo. Przyczyną problemów często mogą być również nieprawidłowo skonfigurowane programy zabezpieczające (zwłaszcza firewall) które mogą blokować dostęp do sieci.