Najczęściej zadawane pytania – F.A.Q.

Pytania przed podpisaniem umowy

Lorem ipsum dolor sit amet, eum eu choro pertinax. Noluisse mandamus constituam eos eu, ex delectus imperdiet usu, usu no dicit comprehensam. No dicit menandri inimicus quo, ei his liber definiebas liberavisse, ad alii maluisset dignissim vel. Vix scripta accusam ut. Id sed veri simul democritum, ut ius inani sapientem.
W zależności od miejsca i utrudnienień z nim związanych, czas realizacji instalacji może wynieść od 2h do 48h.

Aby uzyskać więcej informacji odnośnie danej lokalizacji – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (62 590 30 30*).

* – opłata zgodna z cennikiem operatora sieci.

W zależności od złożonego przez Państwa zamówienia i stanu technicznego sieci w Państwa budynku (jeżeli istnieje) – o konieczności poprowadzenia nowego okablowania decyduje technik dokonujący instalacji usługi.
Ułożenie nowego okablowania ma na celu zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonej usługi.
Nasze usługi realizowane są za pośrednictwem specjalnie stworzonej do tego celu infrastruktury. Nie jest więc wymagane posiadanie dostępu do telefonu stacjonarnego, ani linii telefonicznej.
Oczywiście, można zamieniać podłączone komputery dowolną ilość razy.

W celu podłączenia nowego urządzenia, należy:
* uruchomić nowy komputer;
* podłączyć komputer do istniejącej sieci za pomocą kabla sieciowego (ethernet), lub sieci bezprzewodowej (wi-fi);

Instalacja nowego komputera nie wymaga żadnych operacji ze strony operatora.

Pytania o Umowę i płatności

Informacja o miesięcznej kwocie abonamentu znajduje się na drugiej stronie umowy w tabeli Wykaz Świadczonych Usług, gdzie dokładna informacja:

  • dla umów na czas nieokreślony widnieje przy wierszu „Standardowa wysokość miesięcznej opłaty abonamentowej”,
  • dla umów na czas określony widnieje przy wierszu „Harmonogram płatności miesięcznej opłaty abonamentowej podczas obowiązywania umowy na czas określony”.

Numer rachunku bankowego przydzielany jest indywidualnie dla każdego klienta. Można go sprawdzić na każdej fakturze, lub logując się do Wirtualnego Biura Obsługi Klienta (bok.multitk.pl), bądź dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta (62 590 30 30).

Z każdym naszym abonentem podpisujemy umowę, a co miesiąc wystawiamy faktury za zrealizowaną usługę.

Pytania Techniczne

W każdym z naszych pakietów, Klient otrzymuje stały adres IP.
W każdym z naszych pakietów, Klient otrzymuje adres publiczny (inaczej mówiąc routowalny).
Adres 169.254.x.x, oznacza że sieć w systemie operacyjnym nie jest prawidłowo skonfigurowana i komputer nie może pobrać prawidłowo adresu IP z serwera DHCP.
W takim wypadku sprawdź, czy wszystkie ustawienia sieci oraz protokołu TCP/IP są ustawione prawidłowo. Przyczyną problemów często mogą być również nieprawidłowo skonfigurowane programy zabezpieczające (zwłaszcza firewall) które mogą blokować dostęp do sieci.