Informacja o miesięcznej kwocie abonamentu znajduje się na drugiej stronie umowy w tabeli Wykaz Świadczonych Usług, gdzie dokładna informacja:

  • dla umów na czas nieokreślony widnieje przy wierszu „Standardowa wysokość miesięcznej opłaty abonamentowej”,
  • dla umów na czas określony widnieje przy wierszu „Harmonogram płatności miesięcznej opłaty abonamentowej podczas obowiązywania umowy na czas określony”.

Numer rachunku bankowego przydzielany jest indywidualnie dla każdego klienta. Można go sprawdzić na każdej fakturze, logując się do Wirtualnego Biura Obsługi Klienta (bok.multitk.pl) lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta (62 590 30 30)

Z każdym naszym abonentem podpisujemy umowę, a co miesiąc wystawiamy faktury za zrealizowaną usługę.

Zaloguj się do Wirtualnego Biura Obsługi Klienta (zakładka Płatności) i sprawdź czy otrzymaliśmy wpłatę.